«سرّ دلبران» رنگ و بوی سفارشی ندارد

سریال «سر دلبران» رنگ و بوی سفارشی ندارد چراکه واقعیتی در داستان وجود دارد و جنسی در بازی بازیگران است که مردم به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند.

سریال «سر دلبران» رنگ و بوی سفارشی ندارد چراکه واقعیتی در داستان وجود دارد و جنسی در بازی بازیگران است که مردم به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند.

کامران تفتی درباره سریال «سر دلبران» که به کارگردانی محمدحسین لطیفی در حال تولید است، بیان کرد: این سریال همچنان در یزد در حال تصویربرداری است و نقش من در آن جزییاتی دارد که نمی توان توضیح داد.

وی درباره نقش خود یادآور شد: من نقش بسیار متفاوتی در این سریال دارم، نقش شخصیت مثبتی که ویژگی هایی دارد که آن ویژگی ها نقش را متفاوت کرده است و به طور مثال نقص هایی را رفع می کند.

تفتی با اشاره به ویژگی های سریال «سر دلبران» نیز عنوان کرد: من پیش از این هم سریالی نزدیک به این مضمون بازی کرده بودم اما این کار که محور آن سبک زندگی اسلامی است لحن و نگاه محمدحسین لطیفی را در بر دارد و چنین کاری تا به حال در کارنامه خود نداشتم و به همین دلیل دوست داشتم آن را تجربه کنم.

این بازیگر در پاسخ به پرسشی فضای این سریال با توجه به مضمون و محتوای آن نیز توضیح داد: این سریال رنگ و بوی کار سفارشی ندارد چراکه واقعیتی در داستان وجود دارد و جنسی در بازی بازیگران است که مردم به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند.

وی در پایان درباره این سریال که قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود، اظهار کرد: این سریال فضای مناسبی دارد و به نظرم کارهای خوب هر زمان که پخش شوند مردم با آنها ارتباط برقرار می کنند.

سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است.

منبع: خبرگزاری مهر

 

دسته بندی
ارتباط با ما
مجموعه‌های مرتبط