• خانه
  • اخبار
  • تحلیل جبار آذین درباره «برف بی صدا می بارد»

تحلیل جبار آذین درباره «برف بی صدا می بارد»

یکی از کارهایی که تلاش کرده در مسیر خواست مردم قدم بردارد سریال «برف بی صدا می‌بارد» است. در این سریال تلاش شده با محور قرار دادن یک خانواده زندگی مردم در دهه مختلف پس از انقلاب تصویر شود. در این مجموعه دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ مورد توجه قرار گرفته است، ولیکن سازندگان مجموعه […]

یکی از کارهایی که تلاش کرده در مسیر خواست مردم قدم بردارد سریال «برف بی صدا می‌بارد» است. در این سریال تلاش شده با محور قرار دادن یک خانواده زندگی مردم در دهه مختلف پس از انقلاب تصویر شود. در این مجموعه دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ مورد توجه قرار گرفته است، ولیکن سازندگان مجموعه آگاهانه از پرداختن به دهه ۸۰ به دلایل سیاسی خودداری به عمل آوردند، اتفاقی که تا حدودی از آن می‌توان به عنوان نقص کار نام برد.

این کار را باید یک ملودرام اجتماعی نام برد که در آن تلاش شده علاوه بر مرور تاریخ، نگاهی به زندگی مردم در دوره‌های مختلف داشته باشد. در ضمن این مجموعه توانسته به دفاع مقدس دارد مطابق بر واقعیت‌هایی که در آن وجود داشته، نگاه شود. در این مجموعه می‌بینیم همه خانواده به نوعی با دفاع مقدس در ارتباط هستند و با حمایت‌های خود از جبهه‌های جنگ پشتیبانی می‌کردند.

این سریال به دلیل انتخاب‌های خوب کارگردانش از بازی‌های مناسبی بهره برده است

 

دسته بندی
ارتباط با ما
مجموعه‌های مرتبط