• خانه
  • اخبار
  • بازدید مسئولان ناجا از پشت صحنه سریال «نوار زرد»

بازدید مسئولان ناجا از پشت صحنه سریال «نوار زرد»

صحنه هایی از سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سه شنبه ۷ شهریور با حضور مدیران ناجا و جمعی از خبرنگاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ تصویربرداری شد.

صحنه هایی از سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سه شنبه ۷ شهریور با حضور سردار سعید منتظرالمهدی و جمعی از مسئولان انتظامی و خبرنگاران در پلیس آگاهی تهران بزرگ  تصویربرداری شد.

صحنه هایی از سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سه شنبه ۷ شهریور با حضور سردار سعید منتظرالمهدی (معاون اجتماعی نیروی انتظامی)، محمدرضا مقیمی (رییس پلیس آگاهی کل کشور) و عباس علی محمدیان (رییس پلیس آگاهی تهران) و جمعی از خبرنگاران در  پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی ضبط و تصویربرداری شد.

در این بازدید سکانس‌هایی از این مجموعه در بخش تشخیص هویت آگاهی و همچنین محوطه بیرونی آگاهی ضبط شد و بازیگرانی چون امیر آقایی در نقش اول سریال و امید روحانی و محسن بهرامی به ایفای نقش پرداختند.

سردار منتظرالمهدی در حاشیه مراسم بازدید از پشت صحنه این سریال که در ژانر پلیسی و معمایی ساخته می‌شود به خبرنگاران گفت: سریال «نوار زرد» در ژانر پلیسی و معمایی با مضمونی قهرمان محور به تولید می رسد. این سریال در ۲۰ قسمت توسط کریم لک زاده به نگارش درآمده و قرار است از ۱۴ مهرماه در شبکه ۲ سیما پخش شود.

وی با اشاره به همکاری های قبلی محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال با موسسه ناجی هنر اظهار کرد: این سریال از بازیگران و عوامل قابل قبولی برخوردار است و شفیعی تهیه کننده «نوار زرد» پیش از این چند اثر دیگر را برای ناجا به تولید رسانده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به محتوایی که از طریق سریال «نوار زرد» برای مخاطب به نگارش درآمده است، توضیح داد: سریال «نوار زرد» در یک فضای آرام به رشته تحریر درآمده است و مخاطب از طریق این سریال با مسایل آموزشی، پیشگیری و درمان در حوزه معضلات اجتماعی آشنا می‌شود.

همچنین سردار مقیمی  درباره ی حساسیت‌های حرفه‌ای پلیس گفت: از جهت آسیب‌شناسی وقتی بررسی کنیم متوجه خواهیم شد خیلی‌ها در این جرایم دخیل هستند. وقتی ما که در رأس کار هستیم به درستی کار انجام ندهیم، نتیجه‌اش انواع و اقسام جرم‌ها می‌شود. کار سریال‌های پلیسی سخت است، نمی‌دانم چرا هر پلیس آگاهی را که می‌سازند، او را اینگونه نشان می‌دهند که خانواده ندارد، همسرش فوت شده و یا فردی خشن و منزوی است، در حالی که شخصیت‌هایی ملایم‌تر از بچه‌های آگاهی نداریم.

پوریا آذربایجانی کارگردان سریال درباره «نوار زرد» توضیح داد: این سریال که اولین تجربه تلویزیونی من است کار جذابی برایم شده و خوشبختانه فرمول هایی که باید برای جذابیت و خوش ساخت بودن آثار معمایی رعایت شود در این کار از سوی نویسنده مورد ملاحظه قرار گرفته است.

وی با اشاره به شخصیت هایی که در این سریال به تصویر کشیده شده اند، بیان کرد: سریال «نوار زرد» کاراکتر سیاه و سفید ندارد. نقش اصلی این سریال را امیر آقایی بازی می کند که قرار نیست شخصیتی بدون اشکال و کاملا سفید داشته باشد.

این کارگردان در پایان گفت: در نهایت امیدوارم نتیجه کار مثبت باشد. ما در بخش هایی از فیلمنامه به فراخور موقعیت ها، بازنویسی ها و اصلاحات داشته ایم و نظرم درباره خروجی کار مثبت است.

 

 

دسته بندی
ارتباط با ما
مجموعه‌های مرتبط